Subject: 17208 Näpi tee ja riigitee 5 Pärnu -Rakvere – Sõmeru ning Veskinurga kinnistu ristumiskohad
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 12:40:33 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, February 9, 2024 12:38 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: IKÕ plaan?

Tere,

oma kirjas, 15.11.2023  nr 7.1-2/23/21684-2 "Riigitee 17208 Näpi tee ja 
riigitee 5 Pärnu -Rakvere – Sõmeru ning Veskinurga kinnistu

juurdepääsuteede ristumiskohtade ehitamise nõuded", teie ütlete, p.19, et 
tuleb koostada IKÕ plaan.

Küsimus on selles, et kahes viimases TRAM-i poolt kooskõlastatud töös,

15.01.24. töö nr T-102-22 "Metsatuka tänav"

07.02.24. töö nr T-116-23 "Abja -Paluoja kaupluse parkla, teed ja liiklus, 
põhiprojekt",

oli samuti IKÕ plaani koostamise nõue, aga projekti läbivaatamise käigus 
(Herkki Rõõm) loobusite sellest nõudest, plaan tuli ära jätta ja kaustad 
uuesti koostada.

Palun kontrollige üle, kas seekordses töös on ikka IKÕ plaani koostamine 
vajalik, et vältida hilisemat asjatut aja kulu ja ümber tegemist.

Lugupidamisega

V. Truutsi

projekti koostaja

58398659

[email-masked] <mailto:[email-masked]>